Betaalwater: La Renarde

392

Te boeken bij:

Geplaatste reacties

Beste Andy Kevin Bjorn & Henne   (geplaatst door: Dave Pein | datum: 2007-08-09)

Beste collega's,

Hartstikke bedankt voor alle info's, heel veel nuttige dingen... lekkere info's enz... Ben ik echt blij mee , zeker ook dat specifieke feedbacks die is erg goed voor mij , dan weet ik een beetje wat mij te verwachten staat...

Vraagje Kevin.. ( Scheelt peilen ) Hoever vanuit de kant ( vanaf stek 4 of 5 maak niet uit ) zit die geul +/- ....

Wat ook is , zijn het een beetje mooie vissen daar...?? of valt het wel mee..

met vriendelijke groet,

Dave

stek 5   (geplaatst door: kevin van och | datum: 2007-08-07)

Dave, fotos kan ik helaas niet uploaden omdat ze geen jpg zijn, waardoor ik nu voor de 2e x dit verslag typ!

De geul loopt van stek 1 tot iets verder dan stek 4, we hebben hier gepeild en t is hier ongeveer 4 meter diep.
De lijnen hebben we in het begin steeds ingelopen, maar omdat dit snachts niet kon besloten we ze in te gooien, dit werkte minstens net zo goed dus we hebben bijna niets meer gelopen, alleen de niet haalbare stekken.

de rechter hengel(van de 6) ging richting de rechterpunt van het eiland (niet de punt waar ook stek 1 kan komen, maar gewoon de voorste punt voor ons), even voelen of hij niet vastligt en dan boillies erbij!
De middelste van die rodpod, ging richting de linkerpunt vn het eiland( maar dit kan alleen als stek 4 niet aanwezig is)

De linkerhengel ging samen met de rechter van de andere rodpod, recht vooruit op een grote voerplek.

middelste hengel ging richting de grote boom links van het vlaggetje/witte zak die aan de overkant goed te zien is.

linkerhengel ging 1x in de geul, werd toen dus de middelste hengel, toen ging mijn maat zijn p.r. van 30 pond. De rest van de week heeft de linkerhengel elke plaats van de vijver gezien, maar t mocht niet baten.

elke avond hadden we wel een visje op de gezamelijke voerplek, verder waren bijna alle hengels actief, niet elke nacht, maar we hebben op elke hengel meerdere vissen gevangen.

t best gevangen op scopex en fishaardbei.
op shellfish maar 3 vissen, waarvan 2 leuke, 1 30-er en een steur van 110 cm,
koos had van ons deze boillies en ving er zijn 34-er op!

het is een leuke vijver maar stel er niet te veel van voor, wij hadden er persoonlijk meer van verwacht.

we hebben het wel goed naar ons zin gehad, maar dit kwam ook door de collegavissers die aan de vijver zaten

als je meer wilt weten moet je even mailen!

voor fotos van de stek hoef je niet te mailen want die ben ik vergeten te maken, heb wel fotos van vissen natuurlijk!

gr kevin

Renarde   (geplaatst door: Henne | datum: 2007-08-06)

Beste mensen,

Vorig jaar zijn we met 3 personen naar renarde geweest, hier enkele korte reactie's:
Verwacht echt niet te veel van dit water, het is niet meer dan een bruine put met een hoopje zand op( het eiland dat ze zeggen, rampzalig!!!)

De vissen zijn 90% beschadigd van over de bodem te sleuren omdat de put veel te ondiep is.
De opzichter is niet meer dan een geldjood en een dikke nek, 250 euro per persoon voor op een bruin sopken te zitten en dan nog het deftige sanitair blok dat niet te lusten is.

Dit jaar naar poiteviniere geweest en 10 keer beter ervaren dan op Renarde.

We kunnen maar eerlijk zijn zodat er geen andere vissers bedrogen uitkomen.

Groeten van een eerlijke karpervisser.

beste nederlandse vissers   (geplaatst door: bjorn de wispelaere | datum: 2007-08-06)

op 21 tot 28juli ben ik in la renarde geweest!!
was men derde jaar op rij en kan jullie toch effe zeggen dat het niet echt een heel moeilijk water is!
hier een klein verslagje van men tripje: na enkele uurtjes rijden waren ik en een vriendin er aangekomen,leerden enkele toffe nederlanders kenne,koos,bass,kevin enz... was een super toffe week,veel gezeverd en gedronken,en natuurlijk vrij goed gevangen.
4visjes onder de 11pond,wel mooie voor in de toekomst,5vissen tussen de 22 en de 29 pond,en 4prachtige dertigers,waren echt schitterende vissen.
en als toetje op de taart een steur van 1m12
deze vissen heb ik gevangen op stek 1,de meeste vissen werden gevangen rechts net buiten de kom en centraal in het midden waar een harde zand plaat ligt!!
als aas gebruik ik al 3jaar squid en octupussy van dynamite baits in combinatie met marine halibut pellets.
verder wil ik ook de psv ers feliciteren met hun goede vangst op stek 5
en koos thanks voor compliment!!!!!!!!!!!!!

groeten de belg(man van anderlecht)

tips voor dave en collega's   (geplaatst door: Andy Nuyts | datum: 2007-08-03)

(a) het weer was er heel goed de eerste drie dagen heb toen weinig beet gehad toen is het slecht weer geworden en toen werd er pas echt vis gevangen
(b)ik had hemp bij voor bij te voeren en bolies van luc plukkers een zoete bolie daar ving ik mijn vissen op een vismeel werkte bij mij niet
(c)het geen dat ik weet over stek 5 is dat de vis daar gevangen word voor de linkse visser daar aan de takken naar de vroegere stek 2 en voor de rechtse visser aan het eiland daar ligt ergens een harde plateu heb zelf nog niet op die stek gezetten ik hoop dat je er iets mee bent dave met mijn uitleg

vriendelijke groeten andy

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79 Volgende

Plaats zelf een reactie voor het betaalwater: La Renarde

Inlog status:

Niet ingelogd.

Je dient ingelogd te zijn met je gebruikersnaam en wachtwoord voordat je een bericht kunt plaatsen.